FAQ

Aplikace

Jak stáhnout aplikaci pro iOS/Android?

Jednoduše v Google Play Store nebo Apple AppStore si vyhledej “Online koučink”. Stažení aplikace je zdarma.

Nefunguje mi heslo, co s tím?

Reset hesla je možný provést přímo z mobilní aplikace. Je také možné provést přihlášení úplně bez hesla pomocí Google nebo Apple ověření.

Jak je omezená funkce Trenér?

Funkce Trenér je dostupná pouze pro placené členství. Pro členství zdarma je funkce omezena na jeden zkušební dotaz.

Proč nevidím detaily receptů?

Recepty jsou dostupné pouze pro placené členství.

Jak funguje kreditový systém?

Funguje trochu jinak než tomu bylo na webu.

Za každý odcvičený trénink získáš 8 kreditů. Maximum za týden je 24 kreditů bez ohledu na počet tréninků. Pokud poctivě odmakáš 12 měsíců, získáš další 2 měsíce ZDARMA. Stav svého kreditového konta najdeš u sebe v profilu.

Kredity se bohužel automaticky nezapočítávají do tvých plateb (Apple a Google platební brány to neumějí), ale sčítají se ve tvém profilu.

Jakmile dosáhneš limitu 1.200 kreditů, obrať se na nás. Pošleme ti voucher na 2 měsíční členství ZDARMA.

Kredity se automaticky načítají i studentům bez zaplaceného členství. Ti však nevidí stav svého konta a nemohou uplatňovat nárok na voucher na cvičbu ZDARMA.

Webová verze

Je možné používat Online koučink z webového prohlížeče?

Bohužel ne, k 1. 6. 2023 jsme webovou aplikaci ukončili a neplánujeme její obnovení.

Platby

Kolik to stojí?

Aktualní cenu najdeš vždycky na webu.

Mám slevový kód nebo voucher, jak ho uplatním?

S novou platební bránou už bohužel nelze uplatnit kódy ani vouchery přímo v aplikaci. Ale nezoufej, pokud máš platný kód nebo dříve zakoupený voucher, napiš nám na [email protected] a domluvíme se, jak dál.

Jak si můžu koupit členství?

Členství si kupuješ přímo v aplikaci, prvních 14 dní máš zdarma a následně ti bude účtována měsíční cena. Předplatné můžeš kdykoli zrušit.

Bude mi členství fungovat na více zařízeních?

Ano, všude, kde budeš přihlášený platným uživatelským účtem, budeš mít k dispozici placené funkce. Funguje to i napříč platformami (Android a iOS).

Mám ještě členství koupené ve webové verzi Online koučinku, co teď?

Nemusíš dělat nic, členství ti bude normálně fungovat i v mobilní aplikaci beze změny ceny. Pokud bys potřeboval členství upravit (změnit kartu, zrušit účet), můžeš to udělat přes tento portál.

Jak si zruším předplatné?

Pokud přicházíš z webové verze Online koučinku, tak to uděláš zde. Změny se nemusí projevit v aplikaci okamžitě.

Pro iOS postupuj následovně:

  • spusť aplikaci Nastavení
  • klikni na iTunes a App Store
  • klikni na Apple ID
  • klikni na Zobrazit Apple ID
  • v části Předplatné klikni na položku Spravovat
  • klikni na Online koučink, co má koule
  • klikni na Zrušit předplatné
  • klikni na Potvrdit

Pro Android postupuj následovně:

  • spusť aplikaci Google Play
  • klikni na nabídku “Moje aplikace”
  • klikni na Předplatné vyber aplikaci (Online koučink, co má koule), jejíž předplatné chceš zrušit

Kde můžu změnit platební údaje?

Pokud přicházíš z webové verze Online koučinku, tak to uděláš zde.

Pro iOS a Android můžeš změny provádět přímo v nastavení tvého Apple/Google účtu.

Trénink

Chci změnit tréninový program

Vyber si jakýkoli program z dostupných a můžeš ho začít cvičit. Tvůj progres u původního programu je uložený, takže se k němu můžeš kdykoli vrátit.

Mohu cvičit více programů najednou?

Jasně! Každý program si pamatuje tvůj progres, takže můžeš bez obav přepínat mezi více programy a cvičit jich víc zároveň.

Můžu odcvičit víc tréninků v jeden den?

Ano, v každém programu můžeš odcvičit jeden trénink denně.

Můžu se vracet v programu k již odcvičeným tréninkům?

Ano, v historii tréninků se můžeš vrátit k libovolnému odcvičenému tréninku.

Můžu se podívat, co mě čeká v následujícím tréninku?

Ano, vždycky uvidíš jeden trénink dopředu, aby ses mohl připravit na to, co tě čeká.

V aplikaci mi něco nefunguje, na koho se můžu obrátit?

Pokud ti nefunguje Trenér, nebo nemáš koupené členství, tak nám napiš na [email protected]

Uživatelský účet

Kde si můžu změnit heslo?

Přímo v aplikaci ve tvém profilu.

Jak svůj účet smažu?

Přímo v aplikaci ve tvém profilu.