FAQ

Aplikace

Jak stáhnout aplikaci pro iOS/Android?

Jednoduše v Google Play Store nebo Apple AppStore si vyhledej “Online koučink”. Stažení aplikace je zdarma.

Kam dávat zpětnou vazbu? Kde uvidím, co se chystá za novinky?

Feedback a vaše nápady můžete zadávat na tento portál, kde také najdete novinky a plánované funkce.

Nefunguje mi heslo, co s tím?

Reset hesla je možný provést přímo z mobilní aplikace. Je také možné provést přihlášení úplně bez hesla pomocí Google nebo Apple ověření.

V aplikaci mi něco nefunguje, na koho se můžu obrátit?

Pokud ti nefunguje Trenér, nebo nemáš koupené členství, tak nám napiš na [email protected]

Je možné používat Online koučink z webového prohlížeče?

Ne, provozujeme pouze mobilní aplikaci pro Andorid a iOS.

Platby

Kolik to stojí?

Aktualní cenu najdeš vždycky na webu.

Nabízíme měsíční členství nebo zvýhodněné roční členství, u kterého ušetříte ročně dvě měsíční platby.

Mám slevový kód nebo voucher, jak ho uplatním?

Přímo v aplikaci v sekci “Profil” je možné uplatnit slevový kód nebo voucher. Voucher lze aplikovat pouze v případě, že nemáte aktuálně aktivní členství.

Aktivace voucheru může trvat až 5 minut a někdy je třeba aplikaci restartovat.

Jak si můžu koupit členství?

Členství si kupujete přímo v aplikaci, prvních 14 dní máte zdarma a následně vám bude účtována měsíční nebo roční cena. Předplatné můžeš kdykoli zrušit.

Bude mi členství fungovat na více zařízeních?

Ano, všude, kde budete přihlášený platným uživatelským účtem, budete mít k dispozici placené funkce. Tohle funguje i napříč platformami Android a iOS.

Mám ještě členství koupené ve webové verzi Online koučinku, co teď?

Nemusíte dělat nic, členství vám bude normálně fungovat i v mobilní aplikaci beze změny ceny. Pokud byste potřebovali členství upravit (změnit kartu, zrušit účet), můžete to udělat přes tento portál.

Jak si zruším předplatné?

Pokud přicházíš z webové verze Online koučinku, tak to uděláš zde. Změny se nemusí projevit v aplikaci okamžitě.

Pro iOS postupuj následovně:

  • spusť aplikaci Nastavení
  • klikni na iTunes a App Store
  • klikni na Apple ID
  • klikni na Zobrazit Apple ID
  • v části Předplatné klikni na položku Spravovat
  • klikni na Online koučink, co má koule
  • klikni na Zrušit předplatné
  • klikni na Potvrdit

Pro Android postupuj následovně:

  • spusť aplikaci Google Play
  • klikni na nabídku “Moje aplikace”
  • klikni na Předplatné vyber aplikaci (Online koučink, co má koule), jejíž předplatné chceš zrušit

Kde můžu změnit platební údaje?

Pokud přicházíš z webové verze Online koučinku, tak to uděláš zde.

Pro iOS a Android můžeš změny provádět přímo v nastavení tvého Apple/Google účtu.

Kam zmizel kreditový systém?

Kreditový systém jako takový skončil, proto už kredity nejsou vidět v profilu studenta.

Nahradili jsme ho (doufejme atraktivnějším) systémem soutěží (combos + streaks) a žebříčku.

Trénink a trenér

Jak je omezená funkce Trenér?

Funkce Trenér je dostupná pouze pro placené členství. Pro členství zdarma je funkce omezena na jeden zkušební dotaz.

Chci změnit tréninový program

Vyber si jakýkoli program z dostupných a můžeš ho začít cvičit. Tvůj progres u původního programu je uložený, takže se k němu můžeš kdykoli vrátit.

Mohu cvičit více programů najednou?

Jasně! Každý program si pamatuje tvůj progres, takže můžeš bez obav přepínat mezi více programy a cvičit jich víc zároveň.

Můžu odcvičit víc tréninků v jeden den?

Ano, v každém programu můžeš odcvičit jeden trénink denně.

Můžu se vracet v programu k již odcvičeným tréninkům?

Ano, v historii tréninků se můžeš vrátit k libovolnému odcvičenému tréninku.

Můžu se podívat, co mě čeká v následujícím tréninku?

Ano, vždycky uvidíš jeden trénink dopředu, aby ses mohl připravit na to, co tě čeká.

Výživák a recepty

Proč nevidím detaily receptů?

Recepty jsou dostupné pouze pro placené členství.

Jak změnit výživový program?

Vyberte si jakýkoli program z dostupných a můžete podle něj začít jíst.

Můžu jíst současně podle více výživových programů?

Ne, vždy je možné jíst podle jednoho výživového programu.

Kdy začíná výživový program?

Naše programy mají pevně daný startovní den - neděli. Je to z důvodu, že většina lidí má více času na přípravu jídla o víkendu a na nákup potřebných surovin.

Pokud začnete program uprostřed týdne, je možné, že vám bude chybět příprava z předchozích dní.

Uživatelský účet

Kde si můžu změnit heslo?

Přímo v aplikaci ve tvém profilu.

Jak svůj účet smažu?

Přímo v aplikaci ve tvém profilu.